06 - 14049465
Selecteer een pagina

Zonder Google’s beta B2B search audit is het lastig om consumenten- en zakelijke zoekopdrachten te scheiden. Vooral wanneer ze vergelijkbare woorden gebruiken om een ​​enkel item te kopen of een bulkbestelling te doen. Mensen nemen niet altijd groothandels- of bulkbestellingen op in hun zoekopdracht.

Langzaam rolt Google de optie uit om campagnes alleen te richten op de zakelijke gebruiker op basis van branche en bedrijfsgrootte. Met deze nieuwe targeting-opties wordt het eenvoudiger om kwalitatieve B2B-leads binnen te halen.

De B2B search audiences zijn onder te verdelen in twee categorieën:

Bedrijfsgrootte:

  • Kleine werkgever (1-249 werknemers)
  • Middelgrote werkgever (250-999 werknemers)
  • Grote werkgever (1.000-10.000 werknemers)
  • Zeer grote werkgever (>10.000 werknemers)

Branche:

  • Bouwsector
  • Branche voor onroerend goed
  • Financiële branche
  • Gezondheidssector
  • Horecasector
  • Onderwijssector
  • Productiesector
  • Technologiesector

Het gebruik van de bovenstaande targeting-opties is net zo eenvoudig als het kiezen van doelgroep-targeting voor een zoekcampagne.